.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند. شوکه شدن صهیونیست‌ها از دیدن جدیدترین تصاویر از فرمانده گردان‌های القسام
سازمان شاباک رژیم صهیونیستی به جدیدترین فایل ویدئویی مربوط به «محمد الضیف» دست یافته که مقامات صهیونیست از دیدن آن شوکه شدند.(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
دستور روحانی به وزیر اطلاعات درباره فایل صوتی
حسن روحانی طی دستوری به وزیر اطلاعات خواهان بررسی چگونگی انتشار نوار مصاحبه جنجالی ظریف شد.(ادامه)
ماجرای ترور آیت‌الله خامنه‌ای به روایت شاهدان عینی
حوادث تلخ تابستان سال ۶۰ در ۶ تیرماه با ترور آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شد و با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از همراهانش و شهادت شهید رجایی و شهید باهنر در ۸ شهریور به اوج خود رسید. (ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
مسعود رجوی به عربستان فرار کرده و در آن جا مُرده است
مترجم سابق در بخش روابط خارجی سازمان منافقین گفت: بی تردید مسعود رجوی به عربستان فرار کرد و در آن جا مُرد.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
شایعه حصر خانگی محمود احمدی نژاد
در پي انتشار برخي خبرها مبني بر بازداشت محمود احمدي‌نژاد يكي از سايت‌هاي اصول‌گرا، امروز درباره صحت و سقم اين خبر گزارشي منتشر كرد و همزمان، خبرها و شایعات متناقضی درباره او در برخی رسانه‌های داخلی عمدتا اصولگرا انعكاس یافته است.(ادامه)
روزنامه دیلی صباح متن مکالمات سه تن از اعضای برجسته تیم ترور جمال خاشقچی در جریان عملیات ترور را با استناد به کتابی منتشر و جزئیاتی از فایل صوتی را که از مهمترین مدارک مربوط به پرونده قتل این روزنامه‌نگار منتقد سعودی است، برملا می‌کند. جزئیات جدید از فایل صوتی قتل خاشقچی و افشای علت قتل او
روزنامه دیلی صباح متن مکالمات سه تن از اعضای برجسته تیم ترور جمال خاشقچی در جریان عملیات ترور را با استناد به کتابی منتشر و جزئیاتی از فایل صوتی را که از مهمترین مدارک مربوط به پرونده قتل این روزنامه‌نگار منتقد سعودی است، برملا می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : به جای لوله‌‌کشی چند هزار کیلومتری و برخورد با برخی موانع زیست‌محیطی و نیز از سویی دیگر برای حذف کامل خطرات گازگرفتگی و انفجارهای احتمالی می‌توان نسبت به احداث نیروگاه برق با سوخت گاز در بخش کجور اقدام کرد.
 احداث نیروگاه برق در کجور ایمن‌تر از گازرسانی در دامان البرز مرکزی
شمال نیوز : به جای لوله‌‌کشی چند هزار کیلومتری و برخورد با برخی موانع زیست‌محیطی و نیز از سویی دیگر برای حذف کامل خطرات گازگرفتگی و انفجارهای احتمالی می‌توان نسبت به احداث نیروگاه برق با سوخت گاز در بخش کجور اقدام کرد. (ادامه)
چرا روابط عربستان و قطر تا این اندازه تیره شد؟
این اولین بار نیست که کشورهای عربی خلیج فارس با قطر وارد تنش‌ جدی می‌شوند. اما متوقف کردن پروازها و حتی اخراج شهروندان در کنار قطع روابط دیپلماتیک٬ رویدادی است که باید دلایل محکم و عمیقی پشت آن نهفته باشد.(ادامه)
امیر عباسی مداح جوان کشور که در یکی از روزهای زمستان ۹۵ مهمان ما بود برایمان از زندگی‌اش گفت، زندگی که همیشه با علاقه شدید او به حاج منصور آمیخته بوده است.

مداحی که فقط هنگام مدح اهل‌بیت «لکنت زبان» ندارد
امیر عباسی مداح جوان کشور که در یکی از روزهای زمستان ۹۵ مهمان ما بود برایمان از زندگی‌اش گفت، زندگی که همیشه با علاقه شدید او به حاج منصور آمیخته بوده است. (ادامه)
تکذیب فایل صوتی منتشر شده درباره احمدی نژاد
مشاور رسانه‌ای دولت‌ احمدی‌نژاد محتوای فایل صوتی منتشر شده از سوی فردی به نام م-م را بی اساس دانست. (ادامه)
شمال نیوز :  شریعتمداری: فایل صوتی درخواست مهدی هاشمی برای تحریم ایران موجود است/تعجب سفیر اتریش از درخواست دو رئیس‌جمهور اسبق کشورمان/ کواکبیان: اگر منتقدان با برجام مخالفت نمی‌کردند دلار گران نمی‌شد/ برای آن 30 نفر بیانیه بدهیم بزرگ می‌شوند .... در مناظره داغ شریعتمداری و کواکبیان چه گذشت ؟ + مشروح(خبر)
شمال نیوز : شریعتمداری: فایل صوتی درخواست مهدی هاشمی برای تحریم ایران موجود است/تعجب سفیر اتریش از درخواست دو رئیس‌جمهور اسبق کشورمان/ کواکبیان: اگر منتقدان با برجام مخالفت نمی‌کردند دلار گران نمی‌شد/ برای آن 30 نفر بیانیه بدهیم بزرگ می‌شوند ....(ادامه)
متن پیاده شده از نوار موجود اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فایل صوتی اظهارات محمدجواد ظریف را استماع کردند. (ادامه)
واکنش لاریجانی به موضوع انتشار فایل صوتی منتسب به ظریف
رئیس مجلس در واکنش به اظهارات نماینده شاهین شهر در خصوص فایل صوتی منتسب به وزیر امورخارجه و ادعاهای نماینده مشهد در این خصوص گفت:‌ وزیر امور خارجه در مورد یک موضوع خاص اظهارنظر کردند و نه در مورد کلیت برجام. (ادامه)
اعلام انزجار مجلس خبرگان از انتشار فایل صوتی جنجالی
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری که با هدف تطهیر منافقین جنایتکار انجام شده است، اعلام انزجار کرد. (ادامه)
نامه مطهری به پورمحمدی درباره نوار آیت‌الله منتظری
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر دادگستری درباره اظهارات اخیر وی در خصوص فایل صوتی آیت الله منتظری بر لزوم ارائه توضیحاتی در زمینه شایعات مربوط به سال 67 تاکید کرد.(ادامه)
پاسخ سید احمد خمینی به آیت‌الله منتظری: چرا همیشه کسانی که از منافقین دفاع می کنند مورد اعتماد شما هستند؟
یکی از شخصیت هایی که در نوار صوتی تازه منتشر شده از مرحوم آیت الله منتظری مورد اشارات و اتهاماتی قزار گرفته، مرحوم یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی است.(ادامه)

شبکه المیادین با اشاره به دیدار اعلام نشده سردار «قاسم سلیمانی» با هیأتی از حماس به نقل از وی نوشت: اگر تحریم ها علیه ایران را ۱۰ برابر هم کنند باز به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم. از تداوم موضع ایران در فلسطین تا تنها ماموریت ظریف در مذاکرات(خبر)
شبکه المیادین با اشاره به دیدار اعلام نشده سردار «قاسم سلیمانی» با هیأتی از حماس به نقل از وی نوشت: اگر تحریم ها علیه ایران را ۱۰ برابر هم کنند باز به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم.(ادامه)
احمد محسن‌پور، نوازنده موسیقی نواحی مازندران درگذشت
احمد محسن‌پور قادیکلایی موسیقیدان و نوازنده موسیقی سرشناس استان مازندران درگذشت.(ادامه)
مقایسه 3 خودروی چینی محبوب بازار ایران
با تنوع بازار سدان‌های چینی، انتخاب میان گزینه‌های موجود سخت‌تر از قبل شده است. از این‌رو در این مقایسه 3 مورد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سدان‌های چینی را در مقابل یک‌دیگر قرار دادیم و به نقاط قوت و ضعف آنها پرداختیم. هر 3 این خودروها ساخته شناخته‌ شده‌ترین برندهای چینی هستند و از نظر کیفیت و وضعیت بازار در شرایط مناسبی قرار دارند.(ادامه)
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم. 27 سال عاشقانه‌های یک مادر با فرزند نوجوانش +عکس
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم.(ادامه)
پدر شهید خائفی به دیار باقی شتافت
پدر شهید خائفی در ایام سوگواری سید و سرور شهیدان بر اثر سانحه تصادف در سن 80 سالگی به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
پدر شهید طلبه محمد خائفی به فرزند شهیدش پیوست
(ادامه)
بیعت شورشیان قفقاز با سرکردۀ داعش
(ادامه)
مروری بر فیلم‌های افشاگر در عرصه سیاست
فیلمی از مشاجره وزیر امور خارجه و نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس منتشر شده که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد اما واقعیت این است که یک نماینده فضای غیرخبری را خبری کرده است، این اولین بار نیست که فیلم های غیررسمی در کشور خبرساز می‌شود. (ادامه)
سلامت قلب با این تست ها ثابت می‌شود
در این آزمون، ضرباهنگ غیرطبیعی قلب که اصطلاحا آریتمی نامیده می‌شود و در برخی موارد آسیب‌های ماهیچه‌های قلبی، آشکار می‌شود. (ادامه)
ترفندها و نکاتی برای استفاده بهتر از آیفون 6 (خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.